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
27 серпня на СТБ прем’єра другого сезону шоу «Х-фактор» | Х-Фактор
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InhmYWN0b3Iuc3RiLnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

27 серпня на СТБ прем’єра другого сезону шоу «Х-фактор»

Х-Фактор


Другий сезон наймасштабнішого вокального шоу світу «Х-фактор» стартує в
ефірі телеканалу СТБ 27 серпня й виходитиме щотижня по суботах о 19:00.
Перші випуски програми: кастинги в найбільших містах України (Донецьк,
Харків, Одеса, Дніпропетровськ, Львів і Київ), потім – тренувальний
табір і етап візитів учасників до маєтків суддів. З жовтня на глядачів
чекають прямі ефіри шоу, де 12 фіналістів проекту боротимуться за 2 000
000 грн.

1 серпня стартує загальнонаціональна промокампанія проекту «Х-фактор»
під назвою «Революція». Як розповідає Іраклій Махатадзе, директор
департаменту промоушен телеканалу СТБ
, було поставлене завдання якомога
яскравіше нагадати глядачам про улюблене співоче шоу: «Ідея «Революція»
злякала нас самих, у певному сенсі шокувала й тому справила найбільше
враження серед усіх, вигаданих раніше. Довкола цього шоу купа розмов та
суперечок, що є невід’ємною складовою успішного проекту. Всі ці факти
привели нас до того, що «Х-фактор» – це і є прорив. Прорив у сірому та
нудному житті, де люди тонуть у побуті, в роботі. І коли ми уявили – що
було б, якби не було «Х-фактору», – то в нас як у творчих людей, які
звикли перебільшувати, виник образ героїв-революціонерів. Героїв, які
здатні змінити наш сірий, нудний і звичний світ на більш яскравий,
ексцентричний, сповнений фарб і емоцій. Героїв, які боротимуться за
свято у твоєму житті»
.

В ефір уже вийшов проморолик другого сезону – «Революція», що від ідеї
до реалізації виконаний співробітниками телеканалу СТБ. Промокампанія
охоплює українські міста-мільйонники та обласні центри, і такі носії
як: зовнішня реклама, радіо, друкована преса, ТБ, метрополітен,
Інтернет, присутність у соціальних мережах.

Зазначимо, що перший сезон шоу «Х-фактор» пройшов із середньою часткою
28,35%, (аудиторія 14-49) і став одним з найуспішніших проектів
минулого телесезону. Український «Х-фактор» 2011 року був визнаний
гідним народної премії «Телезірка» як найкраще талант-шоу України.

СТБ – загальнонаціональний телевізійний канал. Заснований 1997 року. З
2004 року керівником каналу є Володимир Бородянський. Технічне покриття
– 98,0% території України (міста 50 тис+). Середньодобова частка 18-54
у містах з населенням 50 тис+ у першому півріччі 2011 року становила
10,7%, рейтинг – 1,57%, в аудиторії 14-49 по панелі «міста 50тис+»
частка – 10,4%, рейтинг – 1,41%, згідно з даними GFK Ukraine. У
весняному сезоні (березень-травень 2011 року) частка каналу по
аудиторії 18-54 у містах з населенням 50 тис+ становила 11,3%, рейтинг
– 1,63%, і в аудиторії 14-49 по панелі «міста 50тис+» частка – 11,0%,
рейтинг – 1,46%, згідно з даними GFK Ukraine. Телеканал СТБ разом з
ICTV, «Новий канал», М1 і QTV входить до групи StarLightMedia.