4 вересня на телеканалі СТБ відбудеться прем’єра
наймасштабнішого вокального талант-шоу у світі – «Х-фактор». Програма
виходитиме щосуботи о 19.00, повтор – щонеділі о 12.00. Переможець
українського проекта отримає 2 000 000 грн. – рекордну винагороду серед
вітчизняних телепроектів.
Серед перших випусків -
кастинги найбільшими містами України (Дніпропетровськ, Львів, Донецьк,
Одеса, Харьків і Київ), після – тренувальний табір і етап візитів
конкурсантів в маєтки суддів. 1 серпня стартує
промокампанія проекта «Х-фактор» під назвою
«Початок легенди». Як розповідає
Іраклій Махатадзе, директор департамента промоушен
телеканала СТБ та головний продюсер зйомки, кампанія створить атмосферу
початку нової, фантастичної ери, де люди наділені надможливостями.
«Ведуча шоу, Оксана Марченко, виконує роль повелительки стихій. А
судді проекту – супергерої, кожен з яких певну стихію: Ігор Кондратюк -
людина-лід (суворий, холоднокровний), Йолка – людина-ураган (мінлива,
як вітер, в будь-яку мить її настрій може змінитись), Сергій Сосєдов -
людина-блискавка (яскравий, запальний, непередбачуваний), Серьога -
людина-вогонь (гарячий та вибуховий, запалюэ вогонь в сердцях людей,
веде за собою). Їх образи, враховуючи головну їдею промо, прописані
максимально близько до реальних характерів головних персонажів шоу.
Сила стихій, які вони об’єднують, символізує початок абсолютно нового,
яскравого етапу розвитку вокальних талант-шоу в країні. Історія
нарождення Х-фактора будет розказана п’ятьма роликами, які стартують у
першій половині серпня. «Це найбільш складний проект в історії
департамента промоушена СТБ та моєї власної практики. Ми знову вирішили
зробити все власними зусиллями: від ідеї до реалізації. Єдине що,
частину пост-продакшна доручили спеціалізованій компанії, з огляду на
величезні об’єми роботи з графікою. Але зазначу, що подібних
промопроектів за масштабом, зйомками, об’єму пост-продакшна, на
украинському телебаченні ще не було»
, – відзначає Іраклій
Махатадзе
. Промокампанія «Початок
легенди»
охопить українські міста-мільйонники та такі
носії, як: зовнішня реклама, радіо, преса, ТВ, метрополітен, Інтернет,
присутність у соціальних мережах. Відзначимо, що 5-й сезон шоу
The X Factor став найуспішнішим телепроектом 21-го
сторіччя у Великобританії після місцевої версії «Талантів», та пройшов
з середньою долею шоу 42 %, а фінальний випуск досяг долі 52%
(аудиторія 4+).

СТБ
- загальнонаціональний телевізійний канал. Заснований у 1997 році. З
2004 року керівником канала є Володимир Бородянський. Технічне покриття
- 98,3 % території України (міста 50 тыс.+). Середньодобова доля СТБ в
I півріччі 2010 р. за аудиторією 18+ у містах з населенням 50 тыс.+
склала 9,28 %, рейтинг – 1,46 %, за аудиторією 14-49 у містах 50 тыс.+
доля становить 9,84 %, рейтинг – 1,28 %, згідно даних компанії GFK
Ukraine. Телеканал СТБ разом з ICTV, «Новий канал», QTV, М1 і М2
входить в групу StarLightMedia.